Pomoc

Płatności

Płatności
Kupując w maverick.edu.pl ponosisz jednorazowy koszt zakupu wybranego szkolenia i materiałów do niego dołączonych – dostęp online uzyskasz zaraz po zaksięgowaniu płatności za zamówienie.

Opcje płatności

1. Szybki przelew online lub płatność kartą
Płatność za pomocą jednej z dostępnych opcji umożliwi natychmiastowy dostęp do zakupionych szkoleń.

2. Przelew tradycyjny

Przelew tradycyjny
Wybierając metodę płatności „Przelew tradycyjny” musisz pamiętać, że dostęp do szkolenia zostanie przyznany z opóźnieniem, po zaksięgowaniu wpłaty przez nasz bank (zwykle do 2 dni roboczych). Instrukcję wraz z numerem konta otrzymasz od nas zaraz po złożeniu zamówienia.

Zwroty
Czy mogę zwrócić zakupiony kurs?
TAK. Możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od zakupu.
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze kursy stanowiły najwyższej jakości profesjonalny materiał szkoleniowy, a nasza platforma szkoleniowa sprawiała, że zdobywanie wiedzy i nowych umiejętności to czysta przyjemność. Jeśli z jakichś powodów nie spełniliśmy Twoich oczekiwań – zgłoś się do nas, postaramy się znaleźć dogodne rozwiązanie.
Wymagania techniczne

Czego potrzeba do korzystania z kursu?
Aby uczestniczyć w szkoleniu wystarczy Ci dostęp do Internetu oraz przeglądarka internetowa. Dokładamy wszelkich starań aby z kursu można było korzystać na jak najszerszej gamie urządzeń oraz systemów operacyjnych.
Staramy się też aby kursy prowadzone były w sposób zrozumiały oraz poprawny merytorycznie. Jeśli masz jakieś problemy z używaniem kursu to skontaktuj się poprzez email, telefon albo formularz kontaktowy. Osobną sprawą są pytania wykraczające poza zakres tematów poruszanych w kursie. Specyfika naszych umów z autorami sprawia, że nie jesteśmy w stanie tego typu pytań przekazać do autora.

Mam problem z odtwarzaniem kursu – co mam zrobić?

Sprawdź czy urządzenie, z którego korzystasz spełnia wymagania techniczne opisane poniżej.

Przeglądarka internetowa:
Google Chrome – najnowsza stabilna wersja
Mozilla Firefox – najnowsza stabilna wersja
Internet Explorer 11
Opera – najnowsza stabilna wersja
Apple Safari – najnowsza stabilna wersja
Dodatkowe wymagania odnośnie przeglądarki:
włączona obsługa ciasteczek (cookies)
włączona obsługa JavaScript
System operacyjny
Z uwagi na różnice związane z działaniem przeglądarek internetowych niektóre funkcje platformy mogą nie działać prawidłowo na komputerach z systemem operacyjnym innym niż Microsoft Windows oraz Apple OS X. Rekomendujemy korzystanie z systemów Windows 7, 8, 10 oraz OS X wersja 10 lub nowszy. Użytkownikom systemu Linux zalecamy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.

Wymagania sprzętowe
Konfiguracja sprzętowa musi spełniać co najmniej minimalne wymagania, które określa producent systemu oraz producent przeglądarki. Aby korzystać z materiałów audiowizualnych na platformie należy posiadać kartę dźwiękową oraz słuchawki lub głośniki. Wybrane funkcje platformy dostępne są również na kompatybilnych tabletach oraz smartfonach.

Wszelkie problemy techniczne związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem platformy prosimy zgłaszać na adres biuro@maverick.edu.pl

Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%). Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać z historii zamówień w Swoim profilu.

Jeśli potrzebujesz dokument proforma, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@maverick.edu.pl).

Dlaczego muszę zakładać konto?

Dlaczego muszę zakładać konto?
Konto w maverick.edu.pl jest niezbędne aby uzyskać dostęp do szkoleń za pośrednictwem platformy online lub aplikacji mobilnej. Dzięki temu możesz korzystać z kursów niezależnie od tego kiedy i gdzie jesteś i w jakim tempie chcesz korzystać ze szkoleń. Na koncie masz także możliwość śledzenia Swoich postępów, pobierania materiałów dodatkowych oraz korzystania z ćwiczeń dołączonych do kursu.

Czego potrzeba do korzystania z kursu?
Czego potrzeba do korzystania z kursu?
Aby uczestniczyć w szkoleniu wystarczy Ci dostęp do Internetu oraz przeglądarka internetowa. Dokładamy wszelkich starań aby z kursu można było korzystać na jak najszerszej gamie urządzeń oraz systemów operacyjnych.
Staramy się też aby kursy prowadzone były w sposób zrozumiały oraz poprawny merytorycznie. Jeśli masz jakieś problemy z używaniem kursu to skontaktuj się poprzez email, telefon albo formularz kontaktowy. Osobną sprawą są pytania wykraczające poza zakres tematów poruszanych w kursie. Specyfika naszych umów z autorami sprawia, że nie jesteśmy w stanie tego typu pytań przekazać do autora.
Jak wygląda uczestnictwo w szkoleniu?

Twoje uczestnictwo w szkoleniu polega na tym, że otrzymujesz dostęp do wykładów oraz innych materiałów szkoleniowych za pośrednictwem platformy szkoleniowej online lub dedykowanej aplikacji mobilnej, po zalogowaniu na konto. Konto jest bezpłatne i możesz założyć je w dowolnym momencie lub w trakcie dokonywania pierwszego zakupu w sklepie maverick.edu.pl Dzięki dostępowi online, możesz korzystać ze szkoleń w dowolnym miejscu i czasie, dogodnym dla Ciebie, za pomocą dowolnego urządzenia: komputera, laptopa, smartfona itp. Ponadto, do szkoleń zwykle dodawane są materiały szkoleniowe, czyli pliki, na których możesz przećwiczyć nowo zdobyte umiejętności, a także testy sprawdzające wiedzę. 

Dogadajmy się w 

MAVERICK ELT

UL. NIEDZIAŁKOWSKIEGO 12

63-000 ŚRODA WIELKOPOLSKA

NIP: 7861105023

REGON: 639650861

KONTO: 18 1090 1418 0000 0001 0801 5295

biuro@maverick.edu.pl
508 104 500